úterý 1. prosince 2015

Adventní kalendář 2015



Letos jsem se poprvé zmohla na adventní kalendář, ač tohle úžasné DIY na Pinterestu sleduji už pár let. Ono, pro sebe si ho dělat nebudu, že. A když si vzpomenu, jak loni dcera zakroutila hlavou nad tím klasickým čokoládovým, a vyjedla všechny čokoládičky na jeden zátah, jsem ráda, že jsem neztrácela čas :D Letos zdá se je naděje, že se alespoň většina obsahu zpracuje podle předpokládaných pravidel.

DIY Christmas Advent Calendar Ideas:  Erilainen joulukalenteri:   :
 How-To: Getting the Hang of a New Advent Calendar:  Advent calendar:  Christmas Advent Calendar:

Zpracování zadání se nabízí mnoho od trpajzlíků z toaletních rolek, přes vesničku papundeklových domečků, po jednoduchou krabici ala kartotéka. Já zvolila závěsný systém, protože je prostorově méně náročný, na pohled je efektní a není to komplikovaná fuška. Výrobní fáze se dala smrsknout do jednoho odpoledne. Původní představa o hodince přes polední spánek byla k mému překvapení nedostatečná :) Svou roli sehrála, krom vymýšlení co do kterého dne, improvizace při nahrazování chybějících pytlík. Díky míchání různých balíčků však nakonec vypadá výsledek svěžeji než původní plán. Při příštím pokus chci vzít v úvahu i zpracování samotných čísel. Chtěla jsem je udělat co nejjednodušší, aby byly pro tříleté dítě snadno čitelné, nicméně nějaký vyšperkovaný font by působil uhlazeněji. Ale jak už jsem v nějakém předcházejícím článku zmínila, uhlazenost letos cílem nebude :)



Možnost vycpat kalendář i něčím jiným než bonbóny se mi na celé věci líbí nejvíce, nicméně otevírá to problém, co do balíčků vlastně schovat? Zatím čekám na reakce a těžko říct, co bude mít vlastně úspěch. Krom poměrně očekávatelných pozorností, jako balónky, vánoční ozdobičky, sponky do vlasů a nálepky, jsem zabalila taky svítící náramek, tetovačku, šampon v pytlíku nebo třeba razítko. Štědrý den se ještě chystám osolit tubou třpytek na kůži. Čím jste naplnili kalendář vy? Co mělo úspěch?


Já si u tohohle projektu značím "nailed it" ;) a těším se, že se letos ještě podělím o nějaké "děckuvzdorné" či dokonce (to překládání do češtiny je fakt o moje nervy) "children friendly" vánoční kreace. A co si letos vyzdobíte vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat